Vina Croatia – vina mosaica

Ciljevi projekta

Hrvatska gospodarska komora, kroz Udruženje vinarstva, okuplja hrvatske proizvođače vina sa svrhom ujedinjenog tržišnog nastupa, uspostavljanja preduvjeta za povećanje prodaje na domaćem i izvoznim tržištima te, u konačnici, djelovanja na povišenje konkurentnosti domaćih vina, odnosno stvaranje proizvoda s višom dodanom vrijednosti. Strateškim usmjerenjem Udruženja vinarstva HGK na brend Vina Croatia postavlja se temelj za buduće zajedničke tržišne aktivnosti, a vizualni identitet Vina Croatia bit će vidljiv u svim nastupima na inozemnim i domaćim tržištima te u svim marketinškim i medijskim aktivnostima. Usvajanje vizualnog identiteta predstavlja prvi korak u izgradnji funkcionalnog i prepoznatljivog destinacijskog vinskog brenda Vina Croatia. Odabrani vizualni identitet treba predstavljati brend Vina Croatia s naglaskom na raznolikosti (regionalne, nacionalne i međunarodne) te učiniti Vina Croatia učinkovitim ambasadorima novog nacionalnog vinskog identiteta, naročito u sprezi s interesima hrvatskog turizma.

Vina Croatia strategija brenda
Definicija usmjerenja brenda uz stalno podsjećanje na: – izbor i razvoj vina – regionalnu usredotočenost i prioritete – brendiranje i promociju

Cilj
Staviti Hrvatsku na vinsku kartu svijeta kao prepoznatljiv izvor raznolikih, visoko kvalitetnih vina.

Kompetitivno pozicioniranje
Vina Croatia će se isticati pred vinima Novog svijeta po svojoj povijesnoj baštini, a od vina Starog svijeta po jednostavnosti, od ostalih novo nastajućih izvorišta vina po pristupačnosti.

Snaga brenda
Autentični izvorni okusi, slavno podrijetlo – vina koja nose sa sobom okus podneblja iz kojeg dolaze, kao na primjer:

  • Duboko, snažno vino, Plavac Mali sa suncem natopljenih padina Dalmatinske obale, dijela svjetske baštine.
  • Svježe, mirisno, proljetno vino – Malvazija iz hladnijih krajeva mistične, zelene Istre.
  • Graševina bogata teksturom, iz bogatog tla i zlatnih ljeta Slavonije i hrvatskog Podunavlja
  • Svježe, živahno vina bregi, nastala na svježoj klimi osunčanih hrvatskih bregova

Karakter brenda
Vina Croatia će utjeloviti hrvatsku višeslojnu prirodnu i kulturnu jedinstvenost:

  • Njena prirodna bogatstva i geografsku raznolikost koja nudi mnoštvo raznorodnih destinacija
  • Njenu drevnu baštinu i viziju budućnosti
  • Njeno multikulturno porijeklo i originalnost koja je nastala spajanjem različitih kulturnih krugova

S tim vrijednostima, Vina Croatia evociraju novi brend hrvatskog poduzetništva, sprežući autentičnu izvornost potrebnu za natjecanje na svjetskoj razini, potičući novi identitet za ujedinjenje hrvatskog mozaika.