Promocija hrvatskih vina u Srbiji u 2019. godini

Udruženje vinarstva Hrvatske gospodarske komore peti put uzastopno organizira predstavljanje hrvatskih vina pod nazivom Vina Croatia – vina mosaica u Beogradu te drugi put u Novom Sadu. Dio je to novog projekta Promocija hrvatskih vina na tržištu Srbije, koji će se provoditi tijekom 2019. godine radi još veće prepoznatljivosti i podizanja konkurentnosti hrvatskih vina na tržištu Srbije.

U sklopu projekta svojim proizvodima na tržištu Srbije predstavit će se 13 sljedećih vinarija: Agroprodukt d.o.o., Degrassi d.o.o., Dingač Skaramuča d.o.o., Iločki podrumi d.d., Kutjevo d.d., Osilovac d.o.o. – Feravino, Pjenušci Peršurić d.o.o., PZ Vrbnik, Udruga Plavac mali Pelješac, Jako vino d.o.o. – Vinarija Stina,Vinarija Grabovac – Provin d.o.o., Vinoplod – vinarija d.d. i Zigante d.o.o.

Prvo ovogodišnje predstavljanje hrvatskih vina održat će se na sajmu vina Beowine od 21. do 24. veljače, gdje se u hali tri na štandu od 100 četvornih metara predstavlja trinaest hrvatskih vinarija uključenih u projekt.

Uz promociju na sajmu, 21. veljače održat će se večera u poznatom beogradskom restoranu Kalemegdanska terasa s predstavljanjem vina i hrane za najvažnije medije, vinske kritičare, restorane, distributere i uvoznike vina. Večeru i kušanje hrvatskih vina vodit će poznati beogradski sommelier Aleksandar Duković.

Vinarije će se dodatno predstaviti još jednom, u Beogradu, u sklopu Winestyle festivala u hotelu Crowne Plaza u ožujku a zatim u Novom Sadu, u sklopu Novosadskog salona vina u travnju ove godine.

Projektom je osigurano i stručno-medijsko putovanje u regiju Dalmacija u svibnju ove godine kako bi se mediji i vinski stručnjaci te distributeri bolje upoznali s vinarijama, vinima i mjestom s kojeg vino dolazi, i to na temelju strategije branda Taste the Place.

Projekt promocije hrvatskih vina na tržištu Srbije u 2019. godini te sve aktivnosti povezane s projektom financirat će se sredstvima iz EAGF fonda Vinske omotnice – Nacionalni program pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (mjera Promidžba na tržištima trećih zemalja).