Promotivni materijali

/ Promotivni materijali

Promocija hrvatskih vina u Srbiji u 2019. godini

Udruženje vinarstva Hrvatske gospodarske komore peti put uzastopno organizira predstavljanje hrvatskih vina pod nazivom Vina Croatia – vina mosaicau Beogradu te drugi put u Novom Sadu. Dio je to novog projekta Promocija hrvatskih vina na tržištu Srbije, koji će se provoditi tijekom 2019. godine radi još veće prepoznatljivosti i podizanja konkurentnosti hrvatskih vina na tržištu Srbije.
U sklopu projekta svojim proizvodima na tržištu Srbije predstavit će se 13 sljedećih vinarija: Agroprodukt d.o.o., Degrassi d.o.o., Dingač Skaramuča d.o.o., Iločki podrumi d.d., Kutjevo d.d., Osilovac d.o.o. – Feravino, Pjenušci Peršurić d.o.o., PZ Vrbnik, Udruga Plavac mali Pelješac, Jako vino d.o.o. – Vinarija Stina,Vinarija Grabovac – Provin d.o.o., Vinoplod – vinarija d.d. i Zigante d.o.o.
Prvo ovogodišnje predstavljanje hrvatskih vina održat će se na sajmu vina Beowine od 21. do 24. veljače, gdje se u hali tri na štandu od 100 četvornih metara predstavlja trinaest hrvatskih vinarija uključenih u projekt.
Uz promociju na sajmu, 21. veljače održat će se večera u poznatom beogradskom restoranu Kalemegdanska terasa s predstavljanjem vina i hrane za najvažnije medije, vinske kritičare, restorane, distributere i uvoznike vina. Večeru i kušanje hrvatskih vina vodit će poznati beogradski sommelier Aleksandar Duković.
Vinarije će se dodatno predstaviti još jednom, u Beogradu, u sklopu Winestyle festivala u hotelu Crowne Plaza u ožujku a zatim u Novom Sadu, u sklopu Novosadskog salona vina u travnju ove godine.
Projektom je osigurano i stručno-medijsko putovanje u regiju Dalmacija u svibnju ove godine kako bi se mediji i vinski stručnjaci te distributeri bolje upoznali s vinarijama, vinima i mjestom s kojeg vino dolazi, i to na temelju strategije branda Taste the Place.
Projekt promocije hrvatskih vina na tržištu Srbije u 2019. godini te sve aktivnosti povezane s projektom financirat će se sredstvima iz EAGF fonda Vinske omotnice – Nacionalni program pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (mjera Promidžba na tržištima trećih zemalja).

 

Hrvatska vina u Munchenu, (18. – 20.  05.  2018.)

Udruženje vinarstva pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, pod brandom “Vina Croatia – vina mosaica” organizira promociju hrvatskih vina u Münchenu. U razdoblju od 18. do 20. svibnja na poznatom trgu Wittelsbacherplatz predstavit će se 12 hrvatskih tvrtki sa svojim proizvodima. Uz vina, posjetitelji će moći kušati i hrvatske gastro delicije svaki dan od 12 do 20 sati. Svoja vina i hranu će promovirati  Badel 1862, Dingač Skaramuča, Kutjevo , Maraska, Dvanajščak Kozol,  Feravino,  PP Orahovica,  PZ Masvin, PZ Vrbnik, Zigante Tartufi, Aura Delikatessen i  Baba delicije – Kuća pršuta.
Uz samo predstavljanje na trgu Wittelsbacherplatz, u restoranu GARDEN u hotelu Bayerischer Hof 18. svibnja će se održati stručno vođeno kušanje vina (Masterclass)  za vinske stručnjake pod vodstvom Ivana Barbića, MW.
HGK ovakvim akcijama nastoji preko svog Udruženja vinara doći do novih tržišta i novih kupaca, a promocije će se nastaviti i u drugim zemljama iz kojih turisti dolaze u Hrvatsku.
Projekt „Vina Croatia – Vina Mosaica“ okuplja domaće proizvođače vina s ciljem pozicioniranja Hrvatske na vinskoj karti svijeta. Proizvođači na tržište izlaze zajednički, s prepoznatljivim brendom, nastojeći povećati prodaju na domaćem i stranom tržištu te povećati konkurentnost domaćih vina. Kod predstavljanja hrvatskih vina naglasak je na povijesnoj baštini proizvodnje, kvaliteti, jednostavnosti i pristupačnosti.

 

Promocija hrvatskih vina u New Yorku, 26. 03. 2018.

Udruženje vinarstva Hrvatske gospodarske komore po četvrti put organizira predstavljanje hrvatskih vina pod nazivom Vina Croatia – vina mosaica u New Yorku.

Vina Croatia New York 2015

Predstavljanje će se održati u ponedjeljak, 26. ožujka, u 11 sati u Astor centru na Manhattanu, a završetak se planira u 16.30.
Osim predstavljanja vina, održat će se i dva vođena kušanja vina (Masterclass). Kušanja vina vodit će američki sommelier Cliff Rames te Matthew Horkey i Charline Tan, američki vinski stručnjaci koji su nedavno objavili vinski vodič za Hrvatsku (Cracking Croatian Wine: A Visitor-Friendly Guide).
Projekt promocije hrvatskih vina na tržištu Sjedinjenih Američkih Država u 2018. godini te sve aktivnosti povezane s projektom u SAD-u financirat će se sredstvima iz EAGF fonda Vinske omotnice – Nacionalni program pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (mjera Promidžba na tržištima trećih zemalja). Osim ove promocije u New Yorku, vinarije će se dodatno predstaviti još jednom u New Yorku te u Miamiju u US Sommelier Association na jesen ove godine.
Na godišnjem kušanju vina u New Yorku sa svojim proizvodima predstavit će se 22 vinarije; Agrolaguna d. d., Badel 1862 d. d., Dingač Skaramuča d. o. o., Erdutski vinogradi d. o. o., Fakin obrt “B&M”, Grgić vina d.o.o., Iločki podrumi d. d., Jako vino d. o. o., Kabola d. o. o., Katunar estate winery d. o. o., Korta Katarina d. o. o., Kozlović d. o. o., Matošević d. o. o., Miloš- obrt Vinifera, OPG Jasna Antunović Turk, Osilovac d. o. o., Rizman d. o. o., Veralda obrt, Vina Bibich p. t. o., Z. O. Vina Cattunar obrt, Zlatan Otok d. o. o. i Bartolović d. o. o.

 

Hrvatska vina u Švicarskoj (24. i 26. 10. 2017.)

Hrvatski vina okupljena pod brandom „Vina Croatia – vina mosaica“ predstavila su se 24. listopada u Zurichu i 26. listopada u Genevi. Prezentacija je održana kroz više segmenata – kušanje vina, B2B sastanke i poslovne susrete s distributerima, druženje s medijima i vinskim stručnjacima iz Švicarske i vođeno stručno kušanje pod vodstvom voditelj Ivana Barbića, MW.
Predstavljanje domaćih vina na švicarskom tržištu projekt je težak milijun i 400 tisuća kuna, a 80 posto projekta financira se sredstvima koje je Udruženje vinarstva HGK povuklo iz EU fondova, iz tzv. „Vinske omotnice“, odnosno mjere Promidžbe u sektoru vina na tržištima trećih zemalja.
Vinarije naglašavaju da je Švicarska tržište na kojem su sve veća potražnja za europskim vinima, pa tako i hrvatskim. Stoga je 17 hrvatskih vinarija iskazalo je interes za promocijom svojih vina na navedenom tržištu.
Vinarije koje su se predstavile u Švicarskoj su sljedeće: Galić d.o.o., Krauthaker d.o.o., Zlatan otok d.o.o., Jako vino d.o.o., Iločki podrumi d.d., Badel 1862 d.d., Vina Matošević d.o.o., PP Orahovica d.o.o., Kozlović winery, Bodren d.o.o., PG Jagunić, Rizman d.o.o., Miloš, Osilovac d.o.o., Kutjevo d.d., Dingač – Skaramuća d.o.o. i Katunar estate winery d.o.o.

 

Vina Croatia Beč – (21. -24. 09.2017.)

Promocija hrvatskih vina pod brandom “Vina Croatia – vina mosaica ” održat će se u Beču od 21. do 24. rujna 2017. na poznatom bečkom trgu AM HOF. Od četvrtka do nedjelje će se predstaviti 11 hrvatskih vinarija sa svojim proizvodima. Uz vina, posjetitelji će moći kušati i hrvatske gastro delicije svaki dan od 12:00 do 20 sati.
Uz samo predstavljanje na trgu Am Hof, u bečkom restoranu Graben 30 bit će održane radionice i vođeno kušanje vina (Masterclass) za vinske stručnjake.
Vinarije koje će nastupiti u Beču su sljedeće: Badel 1862 , Degrassi , Dvanajščak Kozol , Feravino , Iločki podrumi , Kozlović , Krauthaker , Kutjevo , PP Orahovica , Zigante , Zlatan otok

 

 

 

VINEXPO BORDEAUX – Međunarodni sajam vina (18. 06. – 21. 06. 2017.)
Pod brandom „Vina Croatia – vina mosaica“ 6 hrvatskih vinarija iz 3 regije predstavit će se na predstojećem sajmu vina u Bordeauxu. Posjetite nas u paviljonu 3. (HALL 3 – TU364) gdje će izlagati; Stina vino, Krauthaker, Skaramuča, Kabola, Feravino i Zlatan otok.
Više na stranicama sajma.