Švicarska 2017

Zurich 24.10.2017., Geneva 26.10.2017.

Temeljem Plana Udruženja vinarstva pri Hrvatskoj gospodarskoj komori za 2016. i 2017. godinu, pristupilo se organizaciji promocije hrvatskih vina na tržištu Švicarske. Obzirom da je Švicarska tržište na kojem su sve veći zahtjevi za europska vina, pa tako i hrvatska, 17 hrvatskih vinarija iskazalo je interes za promocijom svojih vina na navedenom tržištu.

Na godišnjem kušanju vina koje se održalo u Zurichu – 24.10. i Genevi – 26.10.,  prezentiralo se 17 hrvatskih vinarija u prestižnom restoranu Zunfthaus zur Waag u Zurichu te u hotelu Four Seasons Hotel des Bergues, Geneva, gdje su  u jednodnevnoj manifestaciji promovirana vina u tri segmenta:

  • kušanje vina i prezentacija svake vinarije za stolovima uz B2B sastanke i poslovne susrete s  distributerima, medijima i vinskim stručnjacima iz Švicarske
  • vođenim stručnim kušanjima vina (Masterclass) – voditelj Ivan Barbić, Master of wine i Thomas Vaterlaus, glavni urednik magazina Vinum
  • večerom sa uvozničkim kućama i medijima

Vinarije koje su se predstavile u Švicarskoj temeljem brand strategije „Vina Croatia – vina mosaica“ su sljedeće:

Osnovni cilj i svrha prezentacije hrvatskih vina u Švicarskoj odnosno mjere promidžbe na tržištima trećih zemalja je povećanje promidžbe hrvatskih vina na tržištima trećih zemalja, a time i povećanje konkurentnosti i prodaje hrvatskih vina na tim tržištima. Promocija uključuje brojne promotivne aktivnosti u cilju pronalaženja novih potrošača, povećanja imidža, prepoznatljivosti, prodaje i potrošnje hrvatskih vina. Općenito promidžba na tržištima trećih zemalja odnosi se na vina sa zaštićenom oznakom izvornosti, zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla i vina s naznakom sorte vinove loze proizvedena u Hrvatskoj.

Nadalje, u drugom dijelu projekta na proljeće 2018. godine planirana je posjeta Švicarskih medija i uvoznika Hrvatskoj gdje će se posjetiti Dalmatinske i Istarske vinarije temeljem strategije „Taste the Place“.

Download materijala