Vina Croatia Vina Mosaica
Vina Croatia strategija brenda
Definicija usmjerenja brenda uz stalno podsjećanje na: – izbor i razvoj vina – regionalnu
usredotočenost i prioritete – brendiranje i promociju
Cilj
Staviti Hrvatsku na vinsku kartu svijeta kao prepoznatljiv izvor raznolikih, visoko kvalitetnih vina.
Kompetitivno pozicioniranje
Vina Croatia će se isticati pred vinima Novog svijeta po svojoj povijesnoj baštini, a od vina Starog svijeta po jednostavnosti, od ostalih novo nastajućih izvorišta vina po pristupačnosti.
Snaga brenda
Autentični izvorni okusi, slavno podrijetlo – vina koja nose sa sobom okus podneblja iz kojeg dolaze, kao na primjer:
- Duboko, snažno vino, Plavac Mali sa suncem natopljenih padina Dalmatinske obale, dijela svjetske baštine.
- Svježe, mirisno, proljetno vino – Malvazija iz hladnijih krajeva mistične, zelene Istre.
- Graševina bogata teksturom, iz bogatog tla i zlatnih ljeta Slavonije i hrvatskog Podunavlja • Svježe, živahno vina bregi, nastala na svježoj klimi osunčanih hrvatskih bregova
Karakter brenda
Vina Croatia će utjeloviti hrvatsku višeslojnu prirodnu i kulturnu jedinstvenost:
• Njena prirodna bogatstva i geografsku raznolikost koja nudi mnoštvo raznorodnih destinacija
• Njenu drevnu baštinu i viziju budućnosti
• Njeno multikulturno porijeklo i originalnost koja je nastala spajanjem različitih kulturnih krugova
S tim vrijednostima, Vina Croatia evociraju novi brend hrvatskog poduzetništva, sprežući autentičnu izvornost potrebnu za natjecanje na svjetskoj razini, potičući novi identitet za ujedinjenje hrvatskog mozaika.