WINE EXPO POLAND 2016
Na sajmu vina «Wine Expo Poland» u Varšavi se 28. i 29. 10. 2016. godine predstavilo 14 hrvatskih vinarija u organizaciji Hrvatske gospodarske komore – Udruženja vinarstva. Hrvatska je ove godine bila zemlja partner navedenom sajmu te su se hrvatska vina dodatno prezentirala kroz stručno vođene degustacije, jedan Masterclass Istra i Dalmacija te drugi Masterclass Slavonija i Podunavlje. U svakom masterclassu bila su uzeta vina od svih izlagača sa hrvatskog štanda (18 etiketa vina) a samu prezentaciju i predstavljanje vina vodio je vinski stručnjak Kruno Filipović iz tvrtke Vinart d.o.o.
Na 135m² izložbenog prostora predstavile sljedeće vinarije: Belje d.d., Kutjevo d.d., Osilovac d.o.o., PP Orahovica d.o.o., Krauthaker d.o.o., Galić d.o.o., Agrolaguna d.d., Kabola d.o.o., Vinogradi San Martino d.o.o., OPG Eliđo Pilato, OPG Geržinić Marko, Badel 1862 d.d., Kapronca d.o.o., Poljopromet d.o.o. gdje su u dva dana predstavile svoju ponudu vina upravo navedenim vinskim stručnjacima, medijima i potrošačima. Od zanimljivosti koju su ponudili hrvatski vinari je svakao vina iz Podruma Kutjevo d.d. koji su na štandu predstavili svoj arhivska vina te time pobudili još veće zanimalje za sortu graševine.
Nadalje, organiziran je edukativni okrugli stol s temom «Vino i zdravlje» kojeg je vodio prof.dr.sc. Mladen Boban sa Medicinskog fakulteta u Splitu, sa prezentacijom na istu temu s ciljem edukacije poljskih medija i potrošača o zdravstvenim učinkovitostima vina. Odaziv na stručne vinske događaje bio je vrlo velik kao i zanimanje za hrvatska vina. Na svim radionicama publika je bila stručna (mediji, somellieri, enolozi, ugostitelji i ost.).
Dodatna prezentacija o Hrvatskoj i vinima održana je prvog dana sajma 28.10. u večernjim satima putem kušanja vina i tradicionalnih hrvatskih jela kao zemlje partnera sajma u središtu Varšave u “Fort Sokolnickiego” (strogradska tvrđava) gdje se bili nazočni brojni mediji, uzvanici i gosti iz Poljske. Ovakav način prezentacije je ujedno služio za dodatno druženje sa poslovnim partnerima naših vinarija te prezentaciju vina sa sljubljivanjem hrvatske hrane koje su pripremili dvoje naših kuhara iz Hrvatske. Sve je popratila multimedijska prezentacija Hrvatske kroz film „Vina Croatia“ u pozadini za oko 150 gostiju. Ovakav način promocije je uobičajan za predstavljanje zemlje partnera sajma gdje se uz dodatan promotivni materijala (tiskani i video materijal Udruženja vinarstva HGK i HTZ) pokušava brandirati zemlja i vina, odnosno brand „Vina Croatia – vina mosaica“
Podijeli na društvenim mrežama!