O nama

Udruženje vinarstva je 2012. godine usvojilo strategiju pod nazivom “Vina Croatia – vina mosaica”. Početak implementacije strategije bio je tijekom 2013. godine kroz jasno izražen cilj te snagu i karkter branda kao i željom za jasnim pozicioniranjem hrvatskih vina na svjetsku vinsku kartu.

Strategija brenda
Definicija usmjerenja brenda uz stalno podsjećanje na: – izbor i razvoj vina – regionalnu usredotočenost i prioritete – brendiranje i promociju

Cilj – Staviti Hrvatsku na vinsku kartu svijeta kao prepoznatljiv izvor raznolikih, visoko kvalitetnih vina.

Kompetitivno pozicioniranje
Vina Croatia će se isticati pred vinima Novog svijeta po svojoj povijesnoj baštini, a od vina Starog svijeta po jednostavnosti, od ostalih novo nastajućih izvorišta vina po pristupačnosti.

Priča o Vina Mosaica – pdf

Snaga brenda
Autentični izvorni okusi, slavno podrijetlo – vina koja nose sa sobom okus podneblja iz kojeg dolaze, kao na primjer:

  • Duboko, snažno vino, Plavac Mali sa suncem natopljenih padina Dalmatinske obale, dijela svjetske baštine.
  • Svježe, mirisno, proljetno vino – Malvazija iz hladnijih krajeva mistične, zelene Istre.
  • Graševina bogata teksturom, iz bogatog tla i zlatnih ljeta Slavonije i hrvatskog Podunavlja
  • Svježe, živahno vina bregi, nastala na svježoj klimi osunčanih hrvatskih bregova

Karakter brenda
Vina Croatia će utjeloviti hrvatsku višeslojnu prirodnu i kulturnu jedinstvenost:

  • Njena prirodna bogatstva i geografsku raznolikost koja nudi mnoštvo raznorodnih destinacija
  • Njenu drevnu baštinu i viziju budućnosti
  • Njeno multikulturno porijeklo i originalnost koja je nastala spajanjem različitih kulturnih krugova

S tim vrijednostima, Vina Croatia evociraju novi brend hrvatskog poduzetništva, sprežući autentičnu izvornost potrebnu za natjecanje na svjetskoj razini, potičući novi identitet za ujedinjenje hrvatskog mozaika.