O nama

/ O nama

Udruženje vinarstva okuplja sve članice koje se bave biljnom proizvodnjom (uzgoj grožđa) i proizvodnjom vina od grožđa.

Vijeće Udruženja vinarstva
Vijeće Udruženja vinarstva  čini 17 članova koji su predstavnici najznačajnijih tvrtki i Udruga  iz djelatnosti proizvodnje vina. Predsjednik Udruženja je Gianfranco Kozlović, Kozlović d.o.o.
Vijeće Udruženja ima zadatak analize i brzog rješavanja nastupajućih problema koji su zajednički svim poduzećima iz područja vinarstva te predlaže mjere za njihovo rješavanje (stanje na tržištu, porezna i carinska politika, mjere za unapređenje proizvodnje i sl.). Prijedlozi mjera redoviti se dostavljaju nadležnim državnim organima. Nadalje, Vijeće Udruženja djeluje sa ciljem brendiranja vina te povećanja prodaje vina kroz domaće i inozemno tržište. Vijeće potvrđuje prijedloge Odbora za marketing te ima mogućnost donošenja promijena unutar rada Vijeća i Odbora.

Odbor za marketing
Specifični problemi pojedinih djelatnosti i tržišta analiziraju se i rješavaju na sastancima Odbora. Unutar Udruženja vinarstva osnovan je Odbor za marketing , središnje operativno tijelo koje djeluje u svome području i podnosi izvješće Vijeću Udruženja.

Rad Vijeća Udruženja vinarstva i njenih tijela reguliran je Poslovnikom

 

Udruženje vinarstva je 2012. godine usvojilo strategiju branda pod nazivom “Vina Croatia – vina mosaica” koju provodi kroz jasno izražen cilj te snagu i karkter branda kao i željom za jasnim pozicioniranjem hrvatskih vina na svjetsku vinsku kartu.

Cilj Udruženja vinarstva je staviti Hrvatsku na vinsku kartu svijeta kao prepoznatljiv izvor raznolikih, visoko kvalitetnih vina.
Vina Croatia će se isticati pred vinima Novog svijeta po svojoj povijesnoj baštini, a od vina Starog svijeta po jednostavnosti, od ostalih novo nastajućih izvorišta vina po pristupačnosti.

Snaga brenda hrvatskih vina proizlazi iz autentičnih izvornih okusa i  podrijetla, ona su vina koja nose sa sobom okus podneblja iz kojeg dolaze, kao na primjer:

  • Duboko, snažno vino, Plavac Mali sa suncem natopljenih padina Dalmatinske obale, dijela svjetske baštine.
  • Svježe, mirisno, proljetno vino – Malvazija iz hladnijih krajeva mistične, zelene Istre.
  • Graševina bogata teksturom, iz bogatog tla i zlatnih ljeta Slavonije i hrvatskog Podunavlja
  • Svježe, živahno vina bregi, nastala na svježoj klimi osunčanih hrvatskih bregova

Kroz karakter brenda Vina Croatia će utjeloviti hrvatsku višeslojnu prirodnu i kulturnu jedinstvenost:

  • Njena prirodna bogatstva i geografsku raznolikost koja nudi mnoštvo raznorodnih destinacija
  • Njenu drevnu baštinu i viziju budućnosti
  • Njeno multikulturno porijeklo i originalnost koja je nastala spajanjem različitih kulturnih krugova

S tim vrijednostima, Vina Croatia evociraju novi brend hrvatskog poduzetništva, sprežući autentičnu izvornost potrebnu za natjecanje na svjetskoj razini, potičući novi identitet za ujedinjenje hrvatskog mozaika.