/ / HGK na najvažnijem poslovnom sajmu na Mediteranu

HGK na najvažnijem poslovnom sajmu na Mediteranu

BMT sajam – Borsa Mediteranea del Turismo održava se u Napulju od 14. do 16. ožujka ove godine s Hrvatskom kao Zemljom partnerom sajma i to po prvi put u povijesti. Hrvatske regije, destinacije, ali i turistički proizvodi imaju tako jaču promotivnu vidljivost od ostalih zemalja koje se predstavljaju u Napulju.

HGK je na sajmu BMT u Napulju podrška svojim članicama, posebno tvrtkama iz sfere zdravstvenog turizma, jedne od ključnih komponenti naše turističke ponude.

“Godišnje se u Hrvatskoj od zdravstvenog turizma uprihodi prema procjenama oko 150 milijuna eura. Najbrže je rastući dio turističke industrije koji raste stopom od 20-ak posto godišnje. Dentalni turizam s više od 400 stomatoloških poliklinika zaslužan je za čak polovicu iznosa prihoda od ove grane turizma, a upravo Talijani, procjenjuje se čine 95 posto dentalnog turizma u Hrvatskoj”, naglasio je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam, Dragan Kovačević.

U sklopu hrvatskog štanda, HGK je u suradnji s HTZ-om organizirala prezentaciju i degustaciju vrhunskih hrvatskih vina i sireva što daje posjetiteljima priliku iskušati bogatu eno-gastronomsku raznolikost Hrvatske uz vodstvo profesionalnoga sommeliera.

Sajam u Napulju okuplja više od 400 izlagača i 140 buyera (kupaca), 6.000 akreditiranih turističkih agencija, 220 akreditiranih novinara, a tu su i brojni poslovni susreti u sklopu kojih se razmjenjuju informacije vezane uz aktualne turističke trendove i očekivanja od 2024. godine.

“Talijani sve više vole putovati u Hrvatsku i izvan samog vrhunca sezone. Tomu je značajno pridonio ulazak naše zemlje u Schengen, čime smo postali još dostupniji za vikend putovanja. U ovoj godini očekujemo nastavak pozitivnih trendova. S tržišta Italije nam dolazi sve više mlađih gostiju, a primjećuje se i novi trend povećane potražnje za first minute ponudama”, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako Volotea u ovoj godini uvodi tri nove linije, iz Barija za Dubrovnik i Split te iz Napulja za Split.

Hrvatsku turističku delegaciju na sajmu čine potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević, direktor HTZ-a Kristjan Staničić, državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta Josip Pavić i direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji Viviana Vukelić. Otvorenju sajma je prisustvovao i Jasen Mesić, veleposlanik Republike Hrvatske u Italiji.

“Odradili smo vrlo važan sastanak s predstavnicima Hrvatske na važnom mjestu kao što je poslovni sajam u Napulju. Talijani jako cijene Hrvatsku kao turističku destinaciju, puno naših klijenata traži putovanja prema vašoj zemlji pa smo ovom prilikom razgovarali kako taj potencijal najbolje realizirati”, izjavio je Pier Ezhaya, predsjednik Udruženja talijanskih turoperatora (ASTOI).

Uz HTZ kao glavnog izlagača, u sklopu hrvatskog štanda svoju ponudu predstavlja i 14 suizlagača među kojima su turističke zajednice županija, gradova i općina, kao i prijevoznici, hotelijeri i agencije. Važnost talijanskog tržišta pokazuju i podaci da je lani ostvareno više od 981 tisuća dolazaka i 4,2 milijuna noćenja talijanskih turista, što u odnosu na 2022. predstavlja rast od 5 posto u dolascima i 1 posto u noćenjima. Pritom su talijanski gosti najviše noćenja ostvarili u Istri (više od 1,7 milijuna noćenja) te na Kvarneru (1 milijun noćenja). Najpopularnije destinacije su Rovinj, Medulin, Poreč, Novalja, Umag te Mali Lošinj.

Potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam prof. dr. sc. Dragan Kovačević u razgovoru sa veleposlanikom Jasenom Mesićem i direktorom HTZ-a g. Kristjanom Staničićem.

Podijeli na društvenim mrežama!

Povezane objave